فیش پرینتر ATOM-Z90 چیست؟ چه کاربرد و مزایایی برای صنف شما دارد؟

لیست مطالب این مقاله :

 

شرکت آرین افزار یکی از موفق ترین شرکت های ایرانی در ارائه تجهیزات فروش برای اداره‌ها و فروشگاه‌ها می‌باشد، این شرکت تا به امروز با فعالیت هدفمند خود توانسته تمام نیاز فروشگاه‌ها، شرکت‌ها و اداره‌ها در زمینه‌ی سیستم های فروش را به خوبی پاسخ دهد، با ما همراه باشید تا شما را با یکی از پرفروش ترین محصولات شرکت آرین افزار آشنا کنیم.

فیش پرینتر چیست؟

فیش پرینتر ها دستگاه هایی هستند که فاکتور، صورت حساب، یا هرگونه فیش و قبضی را روی کاغذ چاپ و به شما ارائه می‌کنند، تمام رسیدهایی که در طی روز از بانک، فست فود، سوپر مارکت و حتی دستگاه‌های کارتخوان دریافت می‌کنید، توسط یک فیش پرینتر حرارتی چاپ شده اند.

فیش پرینتر یکی از مهم ترین نیاز های هر کسب و کار

خیلی فرقی نمی‌کند که شما شاغل در چه کسب و کاری باشید، فیش پرینتر ATOM-Z90 یکی از تجهیزات مهم و بسیار کاربردی در فعالیت شماست، امروزه با مکانیزه شدن امور فاکتور های دست نویس منسوخ شده و به علت امکان سواستفاده و ایجاد تغییر در آن فاقد اعتبار می‌باشد.

تهیه‌ی یک فیش پرینتر ATOM-Z90 جزء اولویت های مهم برای تکمیل کانتر فروش (صندوق) شماست که شرکت آرین افزار با ارائه این فیش پرینترهای قدرتمند، کسب و کار یا اداره و شرکت شما را تا رسیدن به هدف نهایی حمایت می‌کند.

 

>>>>>> آشنایی بیشتر با فیش پرینتر های اتم

  • فیش پرینترهای ATOM-Z90 حرارتی، شرکت آرین افزار

فیش پرینتر ATOM-Z90 از نوع حرارتی و مستقیم  است، یعنی برای چاپ، گرما و حرارتی روی هد دستگاه ایجاد می‌شود که با کمک این گرما، عمل چاپ انجام می‌شود، کاغذی که فیش پرینتر ATOM-Z90 برای چاپ استفاده می‌کند کاغذی مخصوص است، که نسبت به حرارت حساس است، این کاغذ به وفور در بازار یافت می‌شود، فیش پرینتر ATOM-Z90 رسید شما را در کاغذی به عرض 80 میلیمتری ( 8 سانتی متر) چاپ می‌کند که نسبتا اندازه ای بزرگ محسوب می‌شود.

  • اتصالات فیش پرینتر ATOM-Z90

یکی از مهمترین امکانات یک فیش پرینتر اتصالات آن است، یک فیش پرینتر برای اینکه عملیات چاپ را انجام بدهد باید به یک رایانه وصل باشد و اطلاعات لازم را چاپ کند.

نحوه ی اتصال بسته به نوع و مدل فیش پرینتر ها متفاوت است، فیش پرینتر های ATOM-Z90 سه نوع اتصال USB/Serial/Ethernet دارند که در ادامه بررسی می‌کنیم.

پورت USB: از طریق این پورت، فیش پرینتر به دستگاه کارتخوان (pos) متصل می‌شود، برای اتصال فیش پرینتر از طریق USB حتما باید روی لپ تاپ یا کامپیوتر شما درایور فیش پرینتر نصب شده باشد

وقتی دستگاه فیش پرینتر ATOM-Z90 را خریداری می‌کنید همراه آن، یک سی دی، شامل درایور فیش پرینتر دریافت خواهید کرد، در صورتی که به هر دلیلی به درایور فیش پرینتر ATOM-Z90 دسترسی ندارید، می‌توانید از  سایت آرین افزار دانلود کنید.

پورت شبکه (Ethernet): این پورت در فیش پرینتر ATOM-Z90 بسیار مناسب فروشگاه بزرگ یا مکان هایی است که چندین کامپیوتر وجود دارد. این پورت در واقع فیش پرینتر را به یک شبکه متصل می‌کند و برای اتصال در مکان هایی است که فاصله فیش پرینتر با کامپیوتر بیشتر از 10 متر باشد، همچنین وقتی تعداد زیادی کامپیوتر موجود باشد، می‌توان همه را با این پورت به یک فیش پرینتر وصل کرد.

البته به همین دلیل وجود آن در یک فیش پرینتر آپشن مهمی محسوب شده و باعث افزایش قیمت دستگاه می‌شود، همچنین اتصال با پورت شبکه، سرعت بالاتری نسبت به USB دارد.

  • کیفیت و سرعت چاپ فیش پرینتر ATOM-Z90

فیش پرینتر ATOM-Z90 فاکتور شما را با رزولوشن (قدرت وضوح) 203 نقطه در اینچ چاپ می‌کند، که کیفیتی مطلوب و قانع کننده است، سرعت چاپ فیش پرینتر ها نیز نکته‌ی مهمی است که باید هنگام خرید به آن توجه کنید به خصوص اگر شغل شما طوری است که با مشتریان زیادی سروکار دارید.

فیش پرینتر ATOM-Z90 با سرعت 250 میلیمتر بر ثانیه جزء فیش پرینتر های چابک و پرسرعت محسوب شده و هرگز مشتری برای دریافت رسید از شما معطل نمی‌شود.

 

>>>>>> سوالات متداول در مورد فیش پرینتر های اتم

هد فیش پرینتر چیست؟

هد حیاتی ترین عضو فیش پرینتر شماست و حکم قلب برای بدن را دارد، دستگاه های بی‌کیفیت پس از مدتی استفاده، رسید ها را با وضوح سابق چاپ نمی‌کنند و کمرنگ می‌شوند که به دلیل خرابی هد دستگاه است.

فیش پرینتر های ATOM-Z90 با تضمین 150 کیلومتر عمر مفید هد، خیال شما را تا سال ها از مشکلات و خرابی هد و هزینه های آن راحت می‌کند! همچنین فیش پرینترهای ATOM-Z90 هیچ نیازی به جوهر و کارتریج ندارند و از این بابت هزینه ثانویه برای شما تولید نمی‌کنند.

کاتر دستگاه چه کارآیی دارد؟

کاتر یک قطعه کارآمد در فیش پرینتر است که پس از پایان یافتن چاپ، رسید را برش می‌دهد، نتیجه این کار سرعت بالاتر در ارائه خدمات به مشتری و آسان تر کردن کار متصدی صندوق است، فیش پرینتر‌های ATOM-Z90 دارای کاتری قدرتمند با عمر 1.5 میلیون برش هستند.

آیا ابعاد یک فیش پرینتر موضوع مهمی است؟

فیش پرینتر های شرکت آرین افزار ابعاد مختلفی دارند، به دلیل موقعیت استفاده آن ها در پیشخوان فروش ابعاد آن ها دارای اهمیت است، بنابراین هرچه یک فیش پرینتر کوچکتر و سبک تر باشد استفاده از آن راحت تر است، چرا که معمولا روی پیشخوان تجهیزات دیگری از قبیل: کارتخوان، مانیتور، بارکد خوان موجود است و گاهی اصلا برای فیش پرینتر جا نیست اما نگران نباشید!

فیش پرینتر ATOM-Z90 با ابعاد ظریف خود بسیار محبوب واقع شده چرا که ابعادی حدود 18*14*13 سانتی متر دارد! این ظرافت موجب شده که شما بتوانید آن را روی میز یا زیر پیشخوان جا بدهید، همچنین فیش پرینتر ATOM-Z90 با وزنی حدود یک کیلوگرم در نوع خود بینظیر است، این امتیاز سبب شده بتوانید براحتی آن را جا به جا نمایید.

حافظه در فیش پرینتر چه نفعی دارد؟

فیش پرینتر های ATOM-Z90 دارای 60k حافظه هستند، این حافظه ارتباطی با حافظه ی کامپیوتر شما ندارد و مختص خود دستگاه است، وجود حافظه کمک می‌کند که ATOM-Z90 بتواند به سرعت عمل چاپ را مطابق انتظار شما انجام دهد.

به این صورت که رسید ها به ترتیب مد نظر شما در حافظه فیش پرینتر های ATOM-Z90 ذخیره می‌شوند و وقتی یک رسید را چاپ می‌کند بلافاصله به کمک حافظه خود چاپ رسید بعدی را آغاز می‌کند، این حافظه جهت افزایش سرعت و دقت در چاپ فاکتور ها بسیار حاِئز اهمیت است.

 

>>>>>> مزایایی از فیش پرینتر های اتم

  • یک محیط آرام با فیش پرینتر ATOM-Z90

فیش پرینتر های ATOM-Z90 ارائه شده توسط شرکت آرین افزار با ایجاد کمترین سرو صدا و فعالیت در سکوت بسیار پرطرفدار شده اند، به خصوص در محیط هایی مانند، درمانگاه، کتابخانه، رستوران، مطب پزشک که نیاز به سکوت و آرامش می‌باشد، متوجه نقش پر رنگ این فیش پرینتر می‌شویم.

  • فیش پرینتر های ATOM-Z90 سازگار با محیط زیست

 اکنون تمامی جوامع داخلی و خارجی به سمت مصرف کمتر کاغذ و در نتیجه قطع کمتر درختان در حرکت اند. همچنین دستگاه ها و ماشین آلات برای سازگاری با محیط زیست باید در حین فعالیت کمترین مواد زائد را تولید کنند. فیش پرینتر های ATOM-Z90 با جدید ترین دانش روز دنیا طراحی و تولید شده اند و نکات مربوط به سازگاری با محیط زیست همواره مورد توجه تولیدکنندگان ATOM-Z90 بوده است .

  • بهینه سازی فروش، با یک فیش پرینتر مناسب

فیش پرینتر های شرکت آرین افزار بسته به مدل خود امکانات متنوعی دارند، با توجه به نیاز و توقعات خود از یک فیش پرینتر می‌توانید متناسب ترین آن با کسب و کار خودتان را پیدا کنید، شرکت آرین افزار با پشتیبانی از محصولات خود شما را در این مسیر تنها نمی‌گذارد و مشاوران شرکت آرین افزار  پاسخگوی شما خواهند بود. فیش پرینتر ATOM-Z90 علاوه بر امکاناتی که برشمردیم سهولت راه اندازی، مقاومت بدنه، ادغام در پوز، منبع تغذیه درونی جزء فواید این دستگاه قدرتمند می‌باشد.

  • فیش پرینتر ATOM-Z90 مفید برای همه‌ی صنوف

فرقی نمی‌کند فعالیت اقتصادی شما در چه راستایی است، فیش پرینتر های ATOM-Z90 برای تمامی مشاغل فروشگاهی از جمله: سوپر مارکت، فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی، کتاب فروشی، رستوران، فست‌فود، داروخانه، کافی شاپ سودمند است .

همچنین شرکت ها و اداراتی از قبیل: شرکت بیمه، شرکت فولاد، شرکت معماری، اداره آب و فاضلاب، اداره انتقال خون، اداره امور دارایی ‎می‌توانند از این فیش پرینتر فوق‌العاده استفاده کنند.

لازم به ذکر است که مراکزی مانند: درمانگاه، مرکز مشاوره و روانشناسی، آزمایشگاه و بسیاری از کسب و کار های دیگر همگی می‌توانند این فیش پرینتر محبوب را خریده و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

سخن آخر

شرکت آرین افزار بهترین تجهیزات سخت افزاری متناسب با کسب و کار شما را فراهم کرده است، در مقاله بالا با فیش پرینتر  ATOM-Z90 آشنا شدیم و امتیازات و فواید این فیش پرینتر را بررسی کردیم.

فیش پرینتر ATOM-Z90 تمام آنچه را از یک دستگاه چاپگر رسید انتظار دارید برآورده می‌کند، اگر در مسیر کسب و کار خود به فکر ایجاد تحول و توسعه هستید، پیشنهاد آرین افزار به شما مجهز کردن فعالیت اقتصادی تان به بخش فروش کاملا مکانیزه است.

برای تحقق این هدف، یکی از نیاز های صندوق شما تهیه یک فیش پرینتر با امکاناتی قابل قبول و عمری طولانی است که فیش پرینتر های ATOM-Z90  به خوبی نیاز شما را مرتفع می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من